Modellbilder.se
Hårmodeller sökes
Kommer påbörja en hårstylistutbildning i augusti o är vid var kurstillfälle i behov av en hårmodell, alla hårlängder är av intresse! Perfekt för dig som vill få håret fixat inför en fotografering! Tiderna som gäller är tisdagsförmiddagar.

Det innebär endast uppsättningar av olika slag!

Intresserad? Skicka en intresseanmälan så hör jag av mig!

Mvh

Sv: Hårmodeller sökes
Citat:
Ursprungligen postat av cicci
Kommer påbörja en hårstylistutbildning i augusti o är vid var kurstillfälle i behov av en hårmodell, alla hårlängder är av intresse! Perfekt för dig som vill få håret fixat inför en fotografering! Tiderna som gäller är tisdagsförmiddagar.

Mvh

jag är intresserad men var är det någonstans? inte lätt och ta sig förlångt bort, börjar ju plugget snart igen oxå. ja har halvlångt tunt fint hår.

I sthlm, i närheten av odenplan.

DEFINITIVT intresserad. :-D

Jag är jätte intresserad!!!
Har mycket lös tid så det är bara säga ett datum så fixar vi det.
/Sarah

Jag är intresserad med. ska man kasta iväg ett mail eller snor du intresseanmälningarna härifrån?

Lätt.. Bara att pipa till :)

Ni är noterade!

ja tack :) ja är på :)

Nice!
Då färgar jag det inte och inte klipper jag mig heller, hade tänkt göra det inom nån veckas tid men då får det vänta så får jag se vad du kan fixa först :grin:

Jag är intresserad, kan ta mig till sthlm!

Mitt hår får du gärna träna på men absolut ingen färgning, klippning eller permanent, däremot får du gärna göra uppsättningar om du har behov av sån träning.

Mitt hår är blont, tjockt och midjelångt.

Kommer förmodligen att befinna mig i sthlm några dgr i september så jag kan höra av mig till dig när jag vet datum.

Mvh Ingela

Jag kan oxå ställa upp som hårmodell har gjort det förrut

men jag vill helst inte att man klipper av mitt hår försöker spara ut det :D

MVH//thilda

Jag kan tänka mig att vara hårmodell, men inte klippning i korta frisyrer, eller ngn galen färgning =)
Jag har rätt långt tjockt hår... Blev uttagen som hår modell för keune för ett par år sedan...
middemadde@hotmail.com

Jag är intresserad! Har tjockt fint hår. Min mail är josefin_modin@hotmail.com

ja skrev förr. men gav ingen mailadress.
alek.unstad@gmail.com

jag gör nästan vad som helst förutom att klippa det kort. Men i nån frisyr (typ värsta klippningen) funkar. OM man vet att de blir bra. färgning o så går ja med på :)

Hej!

Snart börjar kursen! Dock avser den endast styling o uppsättningar dvs ej klippning el färgning.

Då jag vet vilka hårlängder jag behöver vilken dag kommer jag kontakta intresserade som passar till vart specifikt tilfälle.

Dagen som kommer gälla är tisdagar mellan ca 10-14. Odenplan, sthlm.

Citat:
Ursprungligen postat av Cecilia A
Hej!

Snart börjar kursen! Dock avser den endast styling o uppsättningar dvs ej klippning el färgning.

Då jag vet vilka hårlängder jag behöver vilken dag kommer jag kontakta intresserade som passar till vart specifikt tilfälle.

Dagen som kommer gälla är tisdagar mellan ca 10-14. Odenplan, sthlm.

Ser fram emot det!!!
Har ca samma längd på håret nu som på kortet, dock inge blått i det längre.

Citat:

Mvh

jag är intressed! :D

Hejsan!

Jag är väldigt intresserad=) och skulle definitivt tro att mitt hår gör mkt för dig så långt den är=) fast jag skulle vilja veta mer vad de går ut på de du gör=)

MVH//Beo

Citat:

Mvh

Hejsan!
Ja e jätteintresserad av att vara med... Har ganska långt, uppklippt hår med lång lugg... tjockt e d me! Bor i sthlm så kan antagligen när som helst typ...

är intresserad!

Jag är också intresserad!

Låter toppen! Du skulle inte behöva bleka o blondera håret på nån va? ;)

Intresserade av att frisera smala "höft långa" Blonda dreadlocks?

Halloj!
Jag är berädd på nästan alla förändringar! Ställer mer än gärna upp! :)

Hej! Jag e jätteintresserad av att vara hårmodell! Berätta gärna lite mera ang tid,plats osv .kram Malin.B
Citat:

Mvh

Jag har långt, tjockt hår, färgat mellanbrunt. Står till din tjänst om du vill ha lite (eller mycket :) hår att jobba med. Skickar gärna fler bilder till dig om det känns osäkert.

Med Vänlig Hälsning

Marie

Varför inte låte väldigt intressant :D

Jag är klart intresserad. Midjelångt svart hår har jag :)

Hejsan.

Jag är väldigt intresserad men bor tyvärr inte i Stockholm.Det går inte att lösa ändå?
Hör gärna av dig//MVH Pernilla.

Hej! Jag ställer gärna upp :)
Jag bor i stockhom också om det skulle underlätta!
Hör gärna av dig!
Ha de toppen!
mvh IsabelO

Jag e på!!! Bor i stockholm, medborgarplatsen...Så vida ni inte klipper av mej allt hår ;)

Jag är också intresserad!

Jag är intresserad och kan ta mig till Sthlm! :)

jag kan ställa upp om det fortfarande är intressant!

jag har ganska långt hår och det är ganska mycket uppklippt och rött

Är intresserad. Har långt blont hår. Vill ej ta av på längden men gärna styla. Bor i Uppsala.

mvh, Yohanna

Intresserad här med XD

Citat:

Mvh

Jag är jätte intresserad av att pröva på att vara hårmodell. MVH Emelie

Hej! Jag har väldigt långt och tjockt hår. Är intresserad :)

ElleNKarolina